فاطمه نور دو عالم

حرف هایی گفته و نا گفته درباره زهرا(س)

فاطمه نور دو عالم

حرف هایی گفته و نا گفته درباره زهرا(س)

تولد امام زمانمان مبارک



ای آنکه در نگاهت حجمی زنور داری

کی از مسیر کوچه قصد عبور داری؟

چشم انتظار ماندم، تا بر شبم بتابی

ای آنکه در حجابت دریای نور داری

من غرق در گناهم، کی می کنی نگاهم؟

برعکس چشمهایم چشمی صبور داری

از پرده ها برون شد، سوز نهانی ما

کوک است ساز دلها، کی میل شور داری؟

در خواب دیده بودم، یک شب فروغ رویت

کی در سرای چشمم، قصد ظهور داری؟

 



سلام آقاجان تولدت مبارک

میدانم که منه رو سیاه و پرگناه لایق تبریک گفتن ندارم

ولی در این شب که شما قدم به دنیا گذاشتی و رحمت الهی بر زمینیان کامل شد میخواهم تبریکم را پذیرا باشی

آقاجان دست خالی آمده ام

شما دعا کن دستهایم ب جای اینکه روز ب روز از گناه بیشتر پر شود و دلم سیاه...کمک یاران شما باشم

کمک کن تا گناهانم را کم کنم تا ظهور تو نزدیک تر شود

میدانم که با گناهان ما بچه های شیعه ظهور شما به تاخیر می افتد

آقاجان قول می دهم کمتر گناه کنم تا ظهورتان نزدیک شود

آقاجان دعایم کن در عهد و پیمانم ثابت قدم باشم

آمین

اللهم عجل لولیک الفرج

نتیجه تصویری برای شعر برای میلاد امام زمان