فاطمه نور دو عالم

حرف هایی گفته و نا گفته درباره زهرا(س)

فاطمه نور دو عالم

حرف هایی گفته و نا گفته درباره زهرا(س)

دلم گرفته آقا...




دلم شکسته

دلم را نمی خری آقا؟

مرا به صحن بهشتَت

نمی بری آقا؟

اگر چه غرق گناهم

ولی خبر دارم؛
تو آبروی کسی را

نمی بری آقا ...


نظرات 1 + ارسال نظر
بے پلاڪـــــ◆ ◆ ◆ سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 10:55 http://mahdigolezahra.blogfa.com/

اللهم عجل لولیک الفرج

ما معتقدیم که عشق سر خواهد زد
بر پشت ستم کسی تیر خواهد زد

سوگند به هر چهارده آیه نور
سوگند به زخم های سرشار غرور

آخر شب سرد ما سحر می گردد
مهدی به میان شیعه برمی گردد

اللهم عجل لولیک الفرج


سلام وبسایت خوب وپرمحتوایی داریدبهتون تبریک میگم واقعاقابل تایدوتحسین است..لیکن امیداست موردتایدحضرت حجت روحی لتراب مقدم الفداه هم قراربگیرد...وامابعد.. مابرای اشائه فرهنگ مهدویت نیازبه حمایت همسنگرانی هستیم که مارابرای رسیدن به این هدف مقدس یاری بفرمایند!اگرمشتاق یاری وتبادل لینک هستیدبرای مابسی افتخارخواهدبود..منتظرحضورمعنویتون هستیم..التماس دعای فرج وشهادت ..هماره پاینده باشید..
یاعلی
هر صبح جمعه به ناله می پرسم
توکجایی آقای مهربان من !؟[گل]

سلام
ممنون از دعوتتون
وبلاگ بسیار زیبایی دارین انشاالله که موفق باشین
تو قسمت پیوندهای روزانه لینک شدین
یا علی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.