معجزه اي در جنگ 33 روزه

 

سرباز اسرائیلی : حزب الله با شمشیر می جنگید!!!

این داستان درتلوزیون اسرائیل و درروزنامه هاآرتص صهیونیستها منعکس شد وخواننده ی گرامی می تواند وارد سایت انگلیسی روزنامه مزبورشود و مطالب بیشتری ازاین دست را درآنجا پیداکند.
کانالهای تلویزیونی اسرائیل ازیکدیگر پیشی می گرفتند جهت دعوت از سربازان و افسران نخبه تا در استودیو بیایند و میهمان برنامه ی آنان شوند و ازفاجعه ای که برایشان رخ داد آشنا و ازماجرا مطلع شوند.
یکی ازافسران لشکر «غولانی» که نامش «ایثان آیخنر» و یکی ازدستانش قطع شده بود، دربرنامه حضور داشت. مجری برنامه از او پرسید چه شد که دستت درجنگ قطع شد؟ او هم پاسخی داد که همگان را به تعجب و شگفتی واداشت.
ایثان گفت : جنگ بسیار سختی را تجربه کردیم، درحالی که وارد حومه ی شهر بنت جبل می شدیم و تعدادمان هم بسیار زیاد بود. من پشت یک درخت موضع گرفتم تا سربازان لشکر را پوشش دهم و درعین حال با دوربین تفنگم، برخی خانه ها را زیرنظر داشتم تا هرگونه تحرک و جابجایی نیروهای حزب الله را رصد کنم. این بود که سه تن ازرزمنده های مقاومت اسلامی را دیدم که آرام و آهسته داشتند به سوی ما نفوذ می کردند تا سربازانمان را غافلگیر کنند.
در وهله اول به نظرم آمد که آنان هدفهای بسیار آسانی هستند، لذا همین که خواستم هدفگیری کنم و بطرف آنان تیراندازی نمایم، ناگهان با مردی سوار بر اسب و شمشیر به دست مواجه شدم که ضربتی به من وارد کرد و از نظر دورشد، من خیلی آشفته و وحشت زده شده بودم!
خانم مجری با شگفتی ازاو سؤال کرد: واقعاً آنها با شمشیر و اسب می جنگیدند؟! افسر اسرائیلی (ایثان) جواب داد: بله، حتی بعضی ازسربازان به من گزارش دادند تک سواری با اسبی تندرو آنها را دنبال می کرد و آنچنان سریع می گذشت که نمی توانستیم اورا هدف قرار دهیم.

بقیه در ادامه مطلب

 

ادامه نوشته

با فضول ها چه کنیم!!؟؟

🔹وقتی با فردی برمی خورید که فضول است، به جای این که اجازه دهید با رفتارش بقیه روزتان را خراب کند با چند روش کاملا موثر می توانید از شرش خلاص شوید:

1-موضوع مورد بحث را به سرعت عوض کنید...

 

 

بقیه موارد در ادامه مطلب

ادامه نوشته

سیزده راه شگفت انگیز برای تقویت حافظه

13 راه شگفت انگیز برای تقویت حافظه تان🚩🚩🚩🚩


اگر پیش آمده كه اسم شخصی را فراموش كرده باشید، اگر نام فیلمی را كه هفته گذشته تماشا كردید از یاد برده اید، اگر احساس می كنید كه زیاد این جمله را به زبان می آورید: "آخ، یادم رفته!"؛ نترسید كه مبادا آلزایمر گرفته باشید. راه حل مشكل شما ساده است؛ شما نیاز به تقویت حافظه خود دارید.
حالا جدا از نوع تغذیه و راه های مختلفی كه برای این كار توصیه می شوند، چند تمرین جالب برایتان داریم كه می تواند كمی به تقویت حافظه تان كمك كند.


برای دسترسی به تمرینات به ادامه مطلب مراجعه کنید...

ادامه نوشته

همسرداری چگونه باشد...

 

 

وقتی که زن و شوهر در پایان کار روزانه یا در وسط روز به هم میرسند و همدیگر را میبینند، هر دو از هم توقع دارند که بتوانند محیط را شاد، سرزنده، قابل زیست و رفع کننده ی از خستگی بسازند؛ این توقع بجایی است و بیجا هم نیست که هر دو از یکدیگر توقع داشته باشند.

اگر بتوانید این کار را بکنید، زندگی شیرین خواهد شد.
ای بسا کسانی که خیلی ثروتمندند؛ اما این زندگی شاد را ندارند؛ در خانه درگیری، دعوا و دلخوری دارند.
ی بسا کسانی که خیلی در جامعه معتبرند؛ عنوان دارند، رئیسند؛ اما در خانه شان هزار مشکل دارند.

 

بیانات حضرت امام خامنه ای در مراسم خطبه عقد زوج های جوان،۱۳۸۳/۰۳/۲۰



بخشش

 

 

#سخن_عارفان

🔰 آیت الله مجتهدی تهرانی؛
یکی از کار های جاهلانه انتقام گرفتن است، به شکرانه ی اینکه خدا بهت قدرت داده و میتونی انتقام بگیری
🔻 شکرش اینه که انتقام نگیری و عفوش کنی
🔸حالا او به شما یک بدی کرده ... شما صرف نظر کن
اگر صرف نظر کنی ، خدا هم در قیامت صرف نظر میکنه✌
❌ما این همه گناه کردیم توقع داریم خدا ما را ببخشه و از ما بگذره
👈اما کسی که به ما بدی کرده و اومده عذر خواهی هم میکنه
... حاضر نیستیم ببخشیم📛

💎انسان باید گذشت داشته باشه❗️

برای امام زمانمان تا به حال چه کرده ایم
آیا حاضریم گذشت کنیم ؟

سرنوشت حاج احمد متوسلیان

 

 

حاج احمد متوسلیان از رزمندگان دفاع مقدس و از فرماندهان تاثیرگذار در منطقه به خصوص در ابتدای تاسیس حزب الله لبنان که توسط رژیم صهیونیستی به اسارت گرفته شد و بیش از سه دهه هست که از سرنوشت ایشان خبری نیست

 

برای آگاهی از آخرین اخبار از ایشان به ادامه مطلب مراجعه کنید...

ادامه نوشته

چرا به ماه شعبان ، شعبان گفته می شود؟؟


✅رزق ماه رمضان در شعبان داده می شود.

✍ چرا به ماه شعبان، شعبان گفته می شود؟ چون شعبان یعنی شعبه، شعبه و قسمت، قسمت. فرمودند: چون در این ماه رزق و روزی ماه رمضان قسمت و تقسیم می شود. یعنی کسانی از آن ماه بهرۀ کافی میبرند که از ماه شعبان بهره ببرند.رزق ماه رمضان را الان می دهند. کسانی شب های احیا در " بک یا الله " گفتن موفق هستند، کسانی درهای آسمان در شب قدر به رویشان باز می شود و می توانند بهره ببرند که در این ماه رزقشان را گرفته باشند.

📚 سخنرانی حجت الاسلام سید حمید میرباقری در هیئت عشاق المهدی (عج)، خرداد 94

تاخیر در اجابت دعاء

✅ تاخیر در اجابت دعاء

امام علی علیه السلام :

➖ هرگز تأخير در اجابت دعا تو را نوميد نگرداند؛
زيرا بخشش خداوند بسته به نيّت است؛ چه بسا كه در برآوردن خواهشت تأخير شود تا بدين وسيله خواهنده را پاداش بزرگتر و اميدوار [به بخشش الهى] را بخشش بيشتر دهد؛

➖ و بسا باشد كه چيزى بخواهى و به تو داده نشود اما دير يا زود بهتـــــر از آن به تو داده شود، يا براى خير و مصلحت تو از تو دريغ شده است.
➖ و بسا خواسته اى كه اگر برآورده شود موجب نابودى و تباهى دين تو گردد.

👈 كشف المحجّة : ص 228

عالمی که عزرائیل را دید و نترسید

✅ عالمی که عزرائیل را دید و نترسید

👈 داستان آموزنده و شنیدنی نقل از حضرت آیت الله العظمی اراکی رحمة الله علیه

➖ آیت الله آقای حاج سیداحمد خوانساری در دوران زندگی خیلی سختی کشیده بود. مدتها دل درد داشت، داغ چند فرزند دیده بود، در یک جا نیز سکونت نداشت. مدتی در خوانسار، مدتی در نجف، نه ماه در دزفول و چندسال و چند ماه در اراک و سپس در قم و بعد هم در تهران زندگی می‌فرمود. با این همه، خدا به ایشان توفیق بزرگی داد که توانست یک دوره فقه استدلالی که خلاصه جواهر و حرفهای دیگر در آن آمده است تألیف نماید .

➖ ایشان در زمان مرحوم آقای حاج شیخ عبدالکریم حائری، روزی به من گفت: بیا باهم کتاب حج را مباحثه کنیم. من هم قبول کردم، لذا روزها در مسجدعشقعلی با هم مباحثه حج داشتیم؛ وقتی بحث حج تمام شد، مدتی ایشان را ندیدم تا آن که معلوم شد تنها با شتر به حج رفته است.

➖ موقع مرگشان هم، صورت ملائکه را مشاهده کرده بودند و فرمودند: من صورت عزرائیل را دیدم و از او نترسیدم و با خود می‌گفتم: چرا مردم از او می‌ترسند. حضرت عزرائیل علیه السلام را دیدم که رو به من می‌آید و بعد برگشت و هفت قدم برداشت. فهمیدم که تا هفت روز دیگر بیشتر زنده نیستم.

یا رضا جانم...یا مولانا

                                         یا امام رضا

 

 

 

یارضا...
امن تر از صحن حرمت...
نیافتم جایی...
آرام تر از خیره شدن به گنبدت...ندیدم نگاهی...
بخوانم بار دیگر....
که جز عشقت در دل ندارم جایی...
عاشقت شدم آنگاه...
که دست بر آسمان صحنت بردم....
دعایم را اجابت کردی...
وقتی نداشتم هیچ راهی....

منبع:زیارت عشق

 

جنگنده ی ایرانی

                                  جنگنده F-۳۱۳ ایرانی


این جنگنده پیشرفته با مشخصات ظاهری منحصر به فرد، دارای سطح مقطع راداری بسیار کم و همچنین قابلیت انجام عملیات پروازی در ارتفاع پست است.  بهره‌گیری از مواد پیشرفته در ساخت هواپیما و سیستم‌های الکترونیکی پیشرفته از دیگر ویژگی‌های جنگنده قاهر ۳۱۳ است.

 

 

این جنگنده توانایی حمل تسلیحات پیشرفته بومی را دارد و از قدرت تهاجمی بالا برخوردار است و از جمله دیگر ویژگی‌های آن، قابلیت نشست و برخاست با طول باند کوتاه و تعمیر و نگهداری آسان و سریع است.

 

گزینه ی روی میز ملت ایران

بازتاب گسترده حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

 

 

راهپیمایی 22 بهمن در رسانه های خارجی بازتاب گسترده ای داشت.250 خبرنگار و نماینده رسانه های خارجی مداسم یاد شده را پوشش خبری و تصویری دادند.هر چند رسانه های غربی کوشیدند از کنار پیام اصلی راهپیمایی 22 بهمن به سادگی عبور کنند اما با این حال نتوانستند شکوه حضور مردم در جشن انقلاب خود را سانسور کنند.برخی خبرگزاری ها و شبکه های تصویری با قطع برنامه های روتین خود گزارش زنده ای از حضور گسترده مردم در خیابانها را منتشر کردند.محور عمده گزارشهای رسانه های خارجی،حضور گسترده مردم در راهپیمایی،سخنان رئیس جمهوری در جمع مردم و همچنین اعلام خبر آزمایش دو موشک بالستیک در آستانه 22 بهمن بود....

 

رهبرانقلاب با امام در دیدار با همافران

دیدم عده‌ کثیرى از پرسنل نظامى نیروى هوائى در گروه‌هاى صف‌کشیده، کارت‌هاى شناسائى‌شان را در آوردند سر دست گرفتند و آشکارا و با شجاعت دارند به طرف بیت امام راهپیمائى می‌کنند حوادث آن روز بیشتر از اتفاق‌های دیگر حیرت انگیزتر بود.

 

 

 

نوزدهم بهمن‌ماه سالروز بیعت همافران نیروی هوایی ارتش رژیم سابق با بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است. به همین مناسبت، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، تصویر و خاطره‌ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را از این روز فراموش ‌نشدنی، منتشر می‌کند...

 

 

قطره ای از دریای قدرت ایران...

                  ناوهای آمریکا در تیررس پهپاد رزمی ایران

 

 

پهپاد رزمی «کرار» به موشک کروز دریایی «کوثر» نیز مجهز است ....

موشک «کوثر» می‌تواند در ۳ وضعیت ساحل به دریا، دریا به دریا و هوا به دریا اهداف خود را مورد اصابت قرار دهد و با اصابت آن به رزمناوهاى کوچک و متوسط، این شناورها غرق می‌شوند....